سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غروب

من کن تحملم

تنهاترین من تنها نذار منو، تنها سفر نکن،سفر نکن

این دل شکسته ی از یاد رفته رو، دیوونه تر نکن

چشمای خیس من، این چشمه های غم

دیوونه ی تواند

ای رود مهربون، از روز وصلمون، چیزی بگو به من

حرفی بزن گلم، من کم تحملم

با گریه های تو، روزای شادم، از یاد می برم

اما چه فایده ؟ می ترسم عاقبت، از یاد تو برم

کم گریه کن گلم، من کم تحملم

با چشم های خیس، این چشمه های غم

با گریه ی زیاد، با خنده های کم

انگار تا ابد، با این بهونه ها

جای منو تو هم، دیوونه خونه ها

حرفی بزن گلم، من کم تحملم

با من بمون گلم، من کم تحملم...

..........................................................

دلم گرفته

 دونم چرا ولی دلم بدجوری گرفته...

 

می خوام برم سر قبرش یه کم گریه کنم...

 

آخه... آخه دیشب اومد تو خوابم...

 

......................................................

عشق اول

عشق اول تا همیشه یاد آدم می مونه

اونی که عاشق شده حال منو خوب می دونه

عشق اول،عشق آخر،عشق اولین و آخر

ای تو تنها یار و یاور،هجرتت نمی شه باور

سفرت خوش ای مسافر،ای پرنده ی مهاجر

تو خزون کوچه ی عشق،من یه برگم،تو یه عابر

منتظر نشسته این دل به هوای تو هنوزم

تا ابد قراره انگار که به پای تو بسوزم...

..................................................

 پس از آن غروب رفتن اولین طلوع من باش

                                      من رسیدم رو به آخر تو بیا شروع من باش

  

                                     شب و از غصه جدا کن چکه کن رو باور من 

                                     خط بکش رو جای پای گریه های آخر من

 

                                      اسمتو ببخش به لبهام بی تو خالیه نفسهام

                                      خط بکش رو باور من زیر سایه بون دستام

 

                                      خواب سبز رازقی باش عاشق همیشگی باش 

                                      خسته ام از تلخی شب تو طلوع زندگی باش


                                      من پر از حرف سکوتم خالیم رو به سقوطم 

                                      بی تو و آبی عشقت تشنه ام کویر لوتم

 

                                      نمیخوام آشفته باشم آرزوی خفته باشم 

                                     تو نذار آخر قصه حرفمو نگفته باشم


                                      پس از آن غروب رفتن اولین طلوع من باش 

                                     من رسیدم رو به آخر تو بیا شروع من باش


                                        شبو از قصه جدا کن چکه رو باور من 

 خط بکش رو جای پای گریه های آخر من

 ............................................................

اگه سکه دورو داره

اسیر دست بازاره       

نه عشقی داره تو کارش

نه مهری داره بازارش

                  توکه سکه نبودی یار بودی                    

به ظاهرعاشق و غمخوار بودی

منو گمراه کردی،وای بر من                   

  توهم افسونگرو مکار بودی

            خیال کردم که تو فصل بهارم                  

بهارو یارو قلب بی قرارم

خیال کردم که تو قلب بهشتم             

  از این بهتر نمیشه سر گذشتم

 پرنده رفت و گل پژمرد و دل مرد            

پرنده رفت و عشق و با خودش برد


.................................................

 

از جدا شدن نوشتی رو تن زخمی هر برگ

گریه کردم و نوشتم نازنینم یا تو یا مرگ

به تو گفت باورم کن میون این همه دیوار

تو با خنده ای نوشتی همنفس خدا نگهدار

بنوس مهلت موندن یک نفس بود

سهم من از همه دنیا یک قفس بود

بنویس که خیلی وقت واسه ی تو گریه نکردم

سر رو شونه هات نذاشتم مثل دستات سرد سردم

من که تو بن بست غربت زخمی از اوار پائیز

فکر چشمای تو بودم با دلی از گریه لبریز

شب عاشقونه ی  من که حروم شد

مهلت بودن با تو که تموم شد

ندونستم باید از تو می گذشتم

وقتی از غربت چشمات می نوشتم

بنویس مهلت موندن یک نفس بود

سهم من از همه دنیا یک قفس بود

بنویس که خیلی وقت واسه ی تو گریه نکردم

سر رو شونه هات نذاشتم مثل دستات سرد سرم






رضا قشمی ::: یکشنبه 87/8/5::: ساعت 10:2 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 3


کل بازدید :2255
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<